Esitykset

Leino Kaisa. Monilukutaito ja verkkotekstit. ILO - Innovatiivista pedagogiikkaa lukemisen ja kirjoittamisen opettamiseen. Helsinki, Suomi, 7.11.2018

Leino Kaisa. Lukutaito ja alueellinen osaaminen arviointitutkimuksissa. Itä-Suomen rehtori- ja johtajuuspäivät. Savonlinna, Suomi, 7.9.2018

Leino Kaisa. What students read and what skills they need – Glance to the multiliteracy. Glöm boken - leve texten?. Espoo, Suomi, 30.7.2018

Leino Kaisa. Verkkolukutaito – luku- ja kirjoitustaidon uusia vaatimuksia. Lukumateriaalin valinta lukemisen mahdollistajana ja motivoijana. Turku, Suomi, 8.3.2018

Leino Kaisa, Rikala Jenni. Kansainvälinen nuorten monilukutaidon tutkimus. AFinLAn syyssymposium. Turku, Suomi, 11.11.2017

Leino Kaisa. Monipuolinen monilukutaito – tietoyhteiskunnan lukutaitovaatimukset.. . Pojat pääosassa – monilukutaitoa ja kirjavinkkejä -tapahtuma. Lappeenranta, Suomi, 20.4.2016

Leino Kaisa. Verkkolukutaito – luku- ja kirjoitustaidon uusia vaatimuksia. Monilukutaito käytäntöön. Helsinki, Suomi, 2.12.2015

Leino Kaisa. Monilukutaito ja lukeminen verkkotekstien aikakaudella. Kirjastopäivät 2015. Seinäjoki, Suomi, 11.6.2015

Leino Kaisa. Nuoret netissä - tavoitteena monilukutaito. Educa-messut. Helsinki, Suomi, 24.1.2015

Leino Kaisa. Monilukutaito – lukutaidon muuttuvat haasteet. Kasvatustieteen päivät. Oulu, Suomi, 22.11.2014

Leino Kaisa, Kiuttu Kaisa, Nokelainen Petri. Tieteellisen julkaisemisen työpaja: Artikkelin julkaiseminen. Kasvatustieteen päivät. Jyväskylä, Suomi, 22.11.2013

Leino Kaisa. Tietoverkot osana nuorten lukumaailmaa - lukutaidon muuttuvat haasteet. FinRAn juhlaseminaari. Tampere, Suomi, 7.11.2008

Leino Kaisa. Digital literacy practices and reading literacy among 15-year-old Finnish students. European Conference on Educational Research (ECER). Lissabon, Portugali, 14.9.2002

Leino Kaisa. Tietokoneen käyttö tukee lukutaitoa. PISA-seminaari. Jyväskylä, Suomi, 8.5.2002

Leino Kaisa. Network literacy practices of 15-year-old Finnish students - a functional view. European Conference on Educational Research (ECER). Lille, Ranska, 5.9.2001