Esitykset
Hähkiöniemi Markus, Hiltunen Jenna, Jokiranta Kaisa, Kilpelä Johathan, Lehesvuori Sami, Nieminen Pasi. Development of one class in dialogic argumentation in mathematics during one year. LUMAT symposium. Jyväskylä, Suomi, 6.6.2019
Hähkiöniemi Markus, Lehesvuori Sami, Nieminen Pasi, Hiltunen Jenna, Jokiranta Kaisa. What is dialogic in dialogic whole class argumentation in mathematics and physics?. Symposium on Better Learning through Argumentation. Brno, Tsekki, 11.2.2019
Hiltunen Jenna. Matematiikan osaaminen kansainvälisten arviointitutkimusten valossa. Vaikuttajailta: Matematiikka on tekniikkalaji. Jyväskylä, Suomi, 28.1.2019
Hähkiöniemi Markus, Hiltunen Jenna, Jokiranta Kaisa, Nieminen Pasi, Lehesvuori Sami, Francisco John, Viiri Jouni. Changes in whole class dialogic argumentation during five mathematics lessons. The 42nd Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Uumaja, Ruotsi, 7.7.2018
Hähkiöniemi Markus, Hiltunen Jenna, Jokiranta Kaisa, Nieminen Pasi, Lehesvuori Sami, Francisco John, Viiri Jouni. Changes in whole class dialogic argumentation during five mathematics lessons. The 42nd Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Uumaja, Ruotsi, 7.7.2018
Hähkiöniemi Markus, Nieminen Pasi, Lehesvuori Sami, Hiltunen Jenna, Jokiranta Kaisa, Viiri Jouni. Dialogisen argumentaation johtaminen matematiikassa. Ainedidaktiikan symposium 2018. Jyväskylä, Suomi, 9.2.2018
Jokiranta Kaisa, Hiltunen Jenna, Hähkiöniemi Markus, Lehesvuori Sami, Nieminen Pasi, Viiri Jouni. Recognising students articulated reasoning in classroom argumentation. EARLI2017 conference. Tampere, Suomi, 1.9.2017
Lehesvuori Sami, Hiltunen Jenna, Hähkiöniemi Markus, Jokiranta Kaisa, Nieminen Pasi, Viiri Jouni. Enhancing dialogic argumentation in teacher-orchestrated discussions in mathematics and physics. EARLI2017 conference. Tampere, Suomi, 1.9.2017
Lehesvuori Sami, Jokiranta Kaisa, Hähkiöniemi Markus, Nieminen Pasi, Hiltunen Jenna, Viiri Jouni. Exploring dialogic indicators in video-stimulated teacher reflections - Bringing in dialogicity to teacher-orchestrated discussions. ICET. Brno, Tsekki, 29.6.2017
Hähkiöniemi Markus, Nieminen Pasi, Lehesvuori Sami, Francisco John, Hiltunen Jenna, Jokiranta Kaisa, Viiri Jouni. Attending to and fostering argumentation in whole class discussion.. NORMA 17: The Eighth Nordic Conference on Mathematics Education. Tukholma, Ruotsi, 31.5.2017
Hähkiöniemi Markus, Jokiranta Kaisa, Lehesvuori Sami, Viiri Jouni, Nieminen Pasi, Hiltunen Jenna. Developing analysis methods to capture argumentation in mathematics and science. Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuspäivät 2016. Joensuu, Suomi, 27.10.2016
Hiltunen Jenna, Hähkiöniemi Markus, Viiri Jouni. Development of students argumentation skills in lower secondary mathematics classroom. YERME Summer School. Podebrady, Tsekki, 18.8.2016
Hiltunen Jenna, Hähkiöniemi Markus. Funktioiden tutkiminen seitsemännellä luokalla. Ainedidaktiikan symposium 13.14.2.2014. Jyväskylä, Suomi, 14.2.2014