Ruusupuiston Uutisten "isänpäivänumerossa" 5/2016: Mieskiintiöt, isyys kriisin varjossa, tyttöjen ja poikien väliset erot ja perhe oppiaineena

RU.jpg

Tutustu uutiskirjeen ”isänpäivänumeroon” 5/2016 osoitteessa https://peda.net/jyu/ruusupuisto.

Ruusupuiston Uutiset on Jyväskylän yliopiston Ruusupuisto-rakennuksen toimijoiden – Koulutuksen tutkimuslaitoksen, kasvatustieteiden tiedekunnan ja avoimen yliopiston – yhteinen keino helpottaa tutkimusuutisten seuraamista. Uutiskirjeessä tutkijat ja kouluttajat kirjoittavat ajankohtaisista ja lukijoita kiinnostavista kasvatus- ja koulutuskysymyksistä.

Samalla Ruusupuiston Uutiset haastaa lukijan vuoropuheluun kasvatuksen ja opetuksen kehittämiseksi. Jutuista voit antaa palautetta nettisivuilla tai ehdottaa käytännön koulutuskysymyksistä lähteviä kirjoitusten aiheita. Lukijat ovat myös tervetulleita osallistumaan Ruusupuiston tapahtumiin ja toimintaan.

Ruusupuiston Uutiset ilmestyy 5 kertaa vuodessa, kolme kertaa kevätlukukaudella ja kaksi kertaa syksyllä.

Esite (PDF)