Esitykset

  • Otsikko The development and validation of emotional agency at work measure | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Ikävalko Heini & Paloniemi Susanna & Räikkönen Eija & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 9.12.2019
  • Otsikko The development and validation of emotional agency at work measure | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Ikävalko Heini & Paloniemi Susanna & Räikkönen Eija & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 9.12.2019
  • Otsikko Heading for the future: Building professional agency among Finnish teacher educators | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 12.8.2019
  • Otsikko Heading for the future: Building professional agency among Finnish teacher educators | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 12.8.2019
  • Otsikko Integrating self-reports and EDA in studying emotions in professional learning | Converis
    Kirjoittaja(t) Paloniemi Susanna & Penttonen Markku & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 9.1.2019
  • Otsikko Opettajan identiteetti muutosvirrassa: Ahdistusta vai innostusta? | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 17.11.2018
  • Otsikko Tunteiden hallinnasta tunnetoimijuuteen työssä | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Ikävalko Heini & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 2.11.2018
  • Otsikko Tunteiden hallinnasta tunnetoimijuuteen työssä | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Ikävalko Heinim & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 2.11.2018
  • Otsikko Tunteet työssä oppimisessa: tutkimusmetodisia näkökulmia ja avauksia | Converis
    Kirjoittaja(t) Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 1.11.2018
  • Otsikko Johtajat tunnekylvyssä: Tunne, oppiminen ja tunne | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi
    Vuosi 1.11.2018
  • Otsikko Johtajat tunnekylvyssä: Tunne, oppiminen ja tunne | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi
    Vuosi 1.11.2018
  • Otsikko Emotions in professional learning at work - Review | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna
    Vuosi 14.9.2018
  • Otsikko Emotions in professional learning at work - Review | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna
    Vuosi 14.9.2018
  • Otsikko Developing an on-line application, Emotion Circle (EC), for the self-assessment in agentic learning at work | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja & Tuomas Eteläpelto & Vesa Lappalainen
    Vuosi 13.9.2018
  • Otsikko Emotions in Professional Learning: Integrating Self-report and Psychophysiological Measurement Data | Converis
    Kirjoittaja(t) Paloniemi Susanna & Penttonen Markku & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 13.9.2018
  • Otsikko Emotional agency in organizational change | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Ikävalko Heini & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja & Rantanen Jarkko
    Vuosi 12.9.2018
  • Otsikko Emotional agency in organizational change | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Ikävalko Heini & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja & Rantanen Jarkko
    Vuosi 12.9.2018
  • Otsikko Leaders’ professional learning – Are emotions significant? | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi
    Vuosi 12.9.2018
  • Otsikko Leaders’ professional learning – Are emotions significant? | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi
    Vuosi 12.9.2018
  • Otsikko Measuring professional agency in Finnish and Dutch contexts: a need for applying a double standard? | Converis
    Kirjoittaja(t) van der Wal Merel M. & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 12.9.2018
  • Otsikko Measuring professional agency in Finnish and Dutch contexts: a need for applying a double standard? | Converis
    Kirjoittaja(t) van der Wal Merel M. & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 12.9.2018
  • Otsikko Motivations and perceptions of Finnish and German teacher students for choosing teaching career | Converis
    Kirjoittaja(t) Goller Michael & Ursin Jani & Vähäsantanen Katja & Festner Dagmar & Harteis Christian
    Vuosi 6.9.2018
  • Otsikko How is professional agency manifested and resourced in the university context? | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Räikkönen Eija & Hökkä Päivi
    Vuosi 14.6.2018
  • Otsikko How is professional agency manifested and resourced in the university context? | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Räikkönen Eija & Hökkä Päivi
    Vuosi 14.6.2018
  • Otsikko Socially resourced and agentic professional identity work during an identity coaching programme | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna
    Vuosi 13.6.2018
  • Otsikko Socially resourced and agentic professional identity work during an identity coaching programme | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna
    Vuosi 13.6.2018
  • Otsikko Ammatillisen toimijuuden tutkiminen ja tukeminen – Kohti parempaa työelämää | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Räikkönen Eija & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 3.11.2017
  • Otsikko Ammatillisen toimijuuden tutkiminen ja tukeminen – Kohti parempaa työelämää | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Räikkönen Eija & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 3.11.2017
  • Otsikko Professional agency in the university context: Academic freedom or chains? | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Räikkönen Eija & Hökkä Päivi
    Vuosi 1.9.2017
  • Otsikko Professional agency in the university context: Academic freedom or chains? | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Räikkönen Eija & Hökkä Päivi
    Vuosi 1.9.2017
  • Otsikko Comparison of Finnish and German teacher students’ motivations for choosing teaching career | Converis
    Kirjoittaja(t) Christian Harteis & Ursin Jani & Vähäsantanen Katja & Festner Goller Michael; Dagmar
    Vuosi 31.8.2017
  • Otsikko Comparison of Finnish and German teacher students’ motivations for choosing teaching career | Converis
    Kirjoittaja(t) Christian Harteis & Ursin Jani & Vähäsantanen Katja & Festner Goller Michael; Dagmar
    Vuosi 31.8.2017
  • Otsikko Developing methods for undesratnding the role of emotions in agentic learning at work (REAL) | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 31.8.2017
  • Otsikko Developing methods for undesratnding the role of emotions in agentic learning at work (REAL) | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 31.8.2017
  • Otsikko Fostering professional learning and agency – An identity coaching programme | Converis
    Kirjoittaja(t) Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 31.8.2017
  • Otsikko Fostering professional learning and agency – An identity coaching programme | Converis
    Kirjoittaja(t) Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 31.8.2017
  • Otsikko Vocational teachers’ professional agency in the stream of change | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 31.8.2017
  • Otsikko Vocational teachers’ professional agency in the stream of change | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 31.8.2017
  • Otsikko The Reciprocal Relationship Between Emotions And Agency In The Workplace | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 23.8.2017
  • Otsikko The Reciprocal Relationship Between Emotions And Agency In The Workplace | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 23.8.2017
  • Otsikko Motivations for Choosing Teaching Career – Comparison of Finnish and German Teacher Students | Converis
    Kirjoittaja(t) Ursin Jani & Harteis Christian & Vähäsantanen Katja & Goller Michael & Festner Dagmar
    Vuosi 23.8.2017
  • Otsikko Motivations for Choosing Teaching Career – Comparison of Finnish and German Teacher Students | Converis
    Kirjoittaja(t) Ursin Jani & Harteis Christian & Vähäsantanen Katja & Goller Michael & Festner Dagmar
    Vuosi 23.8.2017
  • Otsikko Primary school teachers’ professional agency in the course of an in-service training programme | Converis
    Kirjoittaja(t) Kauppinen Merja & Kainulainen Johanna & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 7.7.2017
  • Otsikko Primary school teachers’ professional agency in the course of an in-service training programme | Converis
    Kirjoittaja(t) Kauppinen Merja & Kainulainen Johanna & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 7.7.2017
  • Otsikko REAL – Role of emotions in agentic learning at work | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Eteläpelto Anneli & Vainionpää Mirva
    Vuosi 6.7.2017
  • Otsikko REAL – Role of emotions in agentic learning at work | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Eteläpelto Anneli & Vainionpää Mirva
    Vuosi 6.7.2017
  • Otsikko ‘I want to become a teacher’ - Comparison of Finnish and German teacher students’ motivations for choosing teaching career | Converis
    Kirjoittaja(t) Ursin Jani & Harteis Christian & Vähäsantanen Katja & Goller Michael & Festner Dagmar
    Vuosi 4.7.2017
  • Otsikko ‘I want to become a teacher’ - Comparison of Finnish and German teacher students’ motivations for choosing teaching career | Converis
    Kirjoittaja(t) Ursin Jani & Harteis Christian & Vähäsantanen Katja & Goller Michael & Festner Dagmar
    Vuosi 4.7.2017
  • Otsikko The opportunities for academics’ professional agency in a Finnish university context | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Räikkönen Eija & Hökkä Päivi
    Vuosi 4.7.2017
  • Otsikko The opportunities for academics’ professional agency in a Finnish university context | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Räikkönen Eija & Hökkä Päivi
    Vuosi 4.7.2017
  • Otsikko The reciprocal relationship between emotions and agency in the workplace | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 4.11.2016
  • Otsikko The reciprocal relationship between emotions and agency in the workplace | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 4.11.2016
  • Otsikko The role of emotions in agentic learning at work (REAL) | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 2.11.2016
  • Otsikko The role of emotions in agentic learning at work (REAL) | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 2.11.2016
  • Otsikko Agency and learning in the work of software professionals | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 2.11.2016
  • Otsikko Agency and learning in the work of software professionals | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 2.11.2016
  • Otsikko Emotionally empowered and challenged relationships between vocational teachers’ professional identity and their work | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hämäläinen Raija
    Vuosi 26.8.2016
  • Otsikko Emotionally empowered and challenged relationships between vocational teachers’ professional identity and their work | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hämäläinen Raija
    Vuosi 26.8.2016
  • Otsikko Teacher educators’ collective agency in re-negotiating professional identity – Transforming marginality to strength | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Mahlakaarto Salme
    Vuosi 25.8.2016
  • Otsikko Teacher educators’ collective agency in re-negotiating professional identity – Transforming marginality to strength | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Mahlakaarto Salme
    Vuosi 25.8.2016
  • Otsikko Agentic learning for work: Evidence from complementary work-related interventions | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 25.8.2016
  • Otsikko Agentic learning for work: Evidence from complementary work-related interventions | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 25.8.2016
  • Otsikko Professional agency and learning at work: Developing a practical assessment tool | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli & Räikkönen Eija
    Vuosi 25.8.2016
  • Otsikko Professional agency and learning at work: Developing a practical assessment tool | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli & Räikkönen Eija
    Vuosi 25.8.2016
  • Otsikko The role of emotions in agentic learning at work (REAL) | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 24.8.2016
  • Otsikko The role of emotions in agentic learning at work (REAL) | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 24.8.2016
  • Otsikko What Can Be Learned from the Finnish Education and Teaching? | Converis
    Kirjoittaja(t) Ursin Jani & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 23.5.2016
  • Otsikko Tunteiden värittämä arki ja toimijuus työssä | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna
    Vuosi 19.2.2016
  • Otsikko Tunteiden värittämä arki ja toimijuus työssä | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna
    Vuosi 19.2.2016
  • Otsikko Between External Pressures and Internal Ambitions – Conflicting Narratives of Academic Work | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Ursin Jani & Hökkä Päivi
    Vuosi 11.12.2015
  • Otsikko A multilevel learning programme – Towards agentic and creative learning in organisations | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 10.12.2015
  • Otsikko A multilevel learning programme – Towards agentic and creative learning in organisations | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 10.12.2015
  • Otsikko Agentic learning at work for the 21st century: Components and critical conditions | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli & Räikkönen Eija & Vilkki Iida-Lotta & Ihanainen-Rokio Outi
    Vuosi 9.12.2015
  • Otsikko Agentic learning at work for the 21st century: Components and critical conditions | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli & Räikkönen Eija & Vilkki Iida-Lotta & Ihanainen-Rokio Outi
    Vuosi 9.12.2015
  • Otsikko Emotionally Imbued Professional Identity and Agency of Finnish Academics | Converis
    Kirjoittaja(t) Ursin Jani & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi
    Vuosi 10.9.2015
  • Otsikko Teacher educators' collective agency and identity re-negotiation amid tensioned work practices | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Mahlakaarto Salme
    Vuosi 14.7.2015
  • Otsikko Teacher educators' collective agency and identity re-negotiation amid tensioned work practices | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Mahlakaarto Salme
    Vuosi 14.7.2015
  • Otsikko Relationships between vocational teachers’ professional identities and work: Empowering or withering in the changing landscape of vocational education and training? | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hämäläinen Raija
    Vuosi 1.12.2014
  • Otsikko Interventions for strengthening professional agency and work-related learning — Outcomes and development suggestions | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Herranen Sanna & Mahlakaarto Salme
    Vuosi 3.9.2014
  • Otsikko Interventions for strengthening professional agency and work-related learning — Outcomes and development suggestions | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Herranen Sanna & Mahlakaarto Salme
    Vuosi 3.9.2014
  • Otsikko Identity Coaching Programme as a Multiple Learning Platform | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Mahlakaarto Salme
    Vuosi 3.9.2014
  • Otsikko Identity Coaching Programme as a Multiple Learning Platform | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Mahlakaarto Salme
    Vuosi 3.9.2014
  • Otsikko Teachers’ Work and Professional Identity amid the Changing Landscape of Vocational Education and Training | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hämäläinen Raija
    Vuosi 2.9.2014
  • Otsikko Teachers’ Work and Professional Identity amid the Changing Landscape of Vocational Education and Training | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hämäläinen Raija
    Vuosi 2.9.2014
  • Otsikko Interventions for strengthening professional agency and work-related learning — Outcomes and development suggestions | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Herranen Sanna & Collin Kaija
    Vuosi 27.8.2014
  • Otsikko Interventions for strengthening professional agency and work-related learning — Outcomes and development suggestions | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Herranen Sanna & Collin Kaija
    Vuosi 27.8.2014
  • Otsikko A leadership coaching programme as a learning platform: Cultivated identities, practical tools for leadership, and collective and challenging processes | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 27.8.2014
  • Otsikko A leadership coaching programme as a learning platform: Cultivated identities, practical tools for leadership, and collective and challenging processes | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 27.8.2014
  • Otsikko Manifesting professional agency - Voices from democratic dialogues in hospital organization | Converis
    Kirjoittaja(t) Collin Kaija & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 23.4.2014
  • Otsikko Näkökulmia ja menetelmiä toimijuuden vahvistamiseen koulutus- ja terveydenhuoltoalalla | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Mahlakaarto Salme & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi
    Vuosi 7.2.2014
  • Otsikko Näkökulmia ja menetelmiä toimijuuden vahvistamiseen koulutus- ja terveydenhuoltoalalla | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Mahlakaarto Salme & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi
    Vuosi 7.2.2014
  • Otsikko Mitä on toimijuus ja miten käsitteellistää ammatillista toimijuutta työssä? | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna
    Vuosi 6.2.2014
  • Otsikko Mitä on toimijuus ja miten käsitteellistää ammatillista toimijuutta työssä? | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna
    Vuosi 6.2.2014
  • Otsikko Valmennusohjelma johtajien toimijuutta ja identiteettiä vahvistamassa | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 22.11.2013
  • Otsikko Valmennusohjelma johtajien toimijuutta ja identiteettiä vahvistamassa | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 22.11.2013
  • Otsikko Professional agency and workplace learning — developing a multilevel intervention programme | Converis
    Kirjoittaja(t) Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli & Collin Kaija & Mahlakaarto Salme & Herranen Sanna
    Vuosi 21.11.2013
  • Otsikko Professional agency and workplace learning — developing a multilevel intervention programme | Converis
    Kirjoittaja(t) Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli & Collin Kaija & Mahlakaarto Salme & Herranen Sanna
    Vuosi 21.11.2013
  • Otsikko Professional agency and workplace learning: Developing a multilevel intervention programme | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja & Collin Kaija & Herranen Sanna & Mahlakaarto Salme
    Vuosi 7.11.2013
  • Otsikko Professional agency and workplace learning in the midst of change: Developing a multilevel intervention programme | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Collin Kaija & Mahlakaarto Salme & Herranen Sanna
    Vuosi 11.9.2013
  • Otsikko Professional agency and workplace learning in the midst of change: Developing a multilevel intervention programme | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Collin Kaija & Mahlakaarto Salme & Herranen Sanna
    Vuosi 11.9.2013
  • Otsikko Emotionally embedded identity and professional agency of leaders — Feeling sad, exhausted and amoebic | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Eteläpelto Anneli & Herranen Sanna
    Vuosi 11.9.2013
  • Otsikko Emotionally embedded identity and professional agency of leaders — Feeling sad, exhausted and amoebic | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Eteläpelto Anneli & Herranen Sanna
    Vuosi 11.9.2013
  • Otsikko Combining ethnography and a narrative approach in intervention research — Researchers’ multiple positions | Converis
    Kirjoittaja(t) Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli & Herranen Sanna
    Vuosi 11.9.2013
  • Otsikko Combining ethnography and a narrative approach in intervention research — Researchers’ multiple positions | Converis
    Kirjoittaja(t) Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli & Herranen Sanna
    Vuosi 11.9.2013
  • Otsikko Promoting leaders’ identities and leadership in a coaching programme | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli & Herranen Sanna
    Vuosi 10.9.2013
  • Otsikko Promoting leaders’ identities and leadership in a coaching programme | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli & Herranen Sanna
    Vuosi 10.9.2013
  • Otsikko Critical discussion and suggestion of a subject-centred socio-cultural approach | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna
    Vuosi 6.9.2013
  • Otsikko Critical discussion and suggestion of a subject-centred socio-cultural approach | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna
    Vuosi 6.9.2013
  • Otsikko Promoting professional agency: Methodic challenges of intervention research | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna
    Vuosi 27.8.2013
  • Otsikko Promoting professional agency: Methodic challenges of intervention research | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna
    Vuosi 27.8.2013
  • Otsikko Promoting professional agency in education and health care work | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi
    Vuosi 4.7.2013
  • Otsikko Promoting professional agency in education and health care work | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi
    Vuosi 4.7.2013
  • Otsikko Theoretical and pedagogical perspectives on orchestrating creativity and collaborative learning | Converis
    Kirjoittaja(t) Hämäläinen Raija & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 3.7.2013
  • Otsikko Agency-centred coupling – A combination of sustainable management practices in tightly and loosely coupled organizations | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 3.7.2013
  • Otsikko Agency-centred coupling – A combination of sustainable management practices in tightly and loosely coupled organizations | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 3.7.2013
  • Otsikko An agency-centred approach to educational change and teachers’ identities | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 3.7.2013
  • Otsikko An agency-centred approach to educational change and teachers’ identities | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 3.7.2013
  • Otsikko Promoting professional agency in education and health care work | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Collin Kaija & Herranen Sanna & Hökkä Päivi & Mahlakaarto Salme & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 20.6.2013
  • Otsikko Promoting professional agency in education and health care work | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Collin Kaija & Herranen Sanna & Hökkä Päivi & Mahlakaarto Salme & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 20.6.2013
  • Otsikko Why identity and agency are relevant to professional learning? | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna
    Vuosi 20.6.2013
  • Otsikko Why identity and agency are relevant to professional learning? | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna
    Vuosi 20.6.2013
  • Otsikko Creating spaces for workplace learning: professional identity negotiation and agency | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Herranen Sanna & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 19.6.2013
  • Otsikko Creating spaces for workplace learning: professional identity negotiation and agency | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Hökkä Päivi & Herranen Sanna & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 19.6.2013
  • Otsikko Promoting Professional Agency in Education and Health Care | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna
    Vuosi 28.11.2012
  • Otsikko Ammatillisen opettajan työ: Työelämäyhteistyö ja opetussuunnitelmaprosessi | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 27.11.2012
  • Otsikko Ammatillisen toimijuuden vahvistaminen opetus- ja terveydenhuoltoalan työssä | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Collin Kaija & Herranen Sanna & Hökkä Päivi & Mahlakaarto Salme & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 23.11.2012
  • Otsikko Ammatillisen toimijuuden vahvistaminen opetus- ja terveydenhuoltoalan työssä | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Collin Kaija & Herranen Sanna & Hökkä Päivi & Mahlakaarto Salme & Paloniemi Susanna & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 23.11.2012
  • Otsikko Miksi identiteetti ja toimijuus ovat merkittäviä työssä oppimisen kannalta – yhteenvetoa ja tulkintaa empiirisen tutkimusevidenssin pohjalta | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna
    Vuosi 23.11.2012
  • Otsikko Miksi identiteetti ja toimijuus ovat merkittäviä työssä oppimisen kannalta – yhteenvetoa ja tulkintaa empiirisen tutkimusevidenssin pohjalta | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna
    Vuosi 23.11.2012
  • Otsikko Tiedon sosiaalinen rakentuminen ja eettiset kysymykset narratiivisessa tutkimuksessa | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 22.11.2012
  • Otsikko Tiedon sosiaalinen rakentuminen ja eettiset kysymykset narratiivisessa tutkimuksessa | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 22.11.2012
  • Otsikko Promoting Professional Agency in Education and Health Care Work | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Mahlakaarto Salme
    Vuosi 19.9.2012
  • Otsikko Promoting Professional Agency in Education and Health Care Work | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Mahlakaarto Salme
    Vuosi 19.9.2012
  • Otsikko Workplace Learning – How It Emerges and Why It May Not Occur? | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 19.9.2012
  • Otsikko Workplace Learning – How It Emerges and Why It May Not Occur? | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 19.9.2012
  • Otsikko Promoting Individual and Collective Transformations in an Educational Organization: Tools and Methods for Leaders | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Mahlakaarto Salme
    Vuosi 18.9.2012
  • Otsikko Promoting Individual and Collective Transformations in an Educational Organization: Tools and Methods for Leaders | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Mahlakaarto Salme
    Vuosi 18.9.2012
  • Otsikko Towards a reconceptualization of professional agency at work | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi
    Vuosi 11.5.2012
  • Otsikko Towards a reconceptualization of professional agency at work | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi
    Vuosi 11.5.2012
  • Otsikko Professional agency in the context of changing professional and organisational boundaries | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 11.5.2012
  • Otsikko Professional agency in the context of changing professional and organisational boundaries | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 11.5.2012
  • Otsikko Agency – Where is it found, and how is it related to learning, identity, commitment and well-being | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi
    Vuosi 7.12.2011
  • Otsikko Agency – Where is it found, and how is it related to learning, identity, commitment and well-being | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi
    Vuosi 7.12.2011
  • Otsikko Promoting professional agency in education and health care | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Collin Kaija
    Vuosi 5.12.2011
  • Otsikko Promoting professional agency in education and health care | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Collin Kaija
    Vuosi 5.12.2011
  • Otsikko The various degrees of teachers' agency in tightly and loosely coupled educational organisations: the individual and social consequences | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 13.9.2011
  • Otsikko The various degrees of teachers' agency in tightly and loosely coupled educational organisations: the individual and social consequences | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 13.9.2011
  • Otsikko Towards reconceptualising professional agency at work | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Collin Kaija
    Vuosi 2.9.2011
  • Otsikko Towards reconceptualising professional agency at work | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Paloniemi Susanna & Collin Kaija
    Vuosi 2.9.2011
  • Otsikko Integrating CSCL in Vocational Education: Orchestration | Converis
    Kirjoittaja(t) Hämäläinen Raija & Vähäsantanen Katja & Oksanen Kimmo
    Vuosi 4.7.2011
  • Otsikko Ammatillisten opettajien identiteetit, sitoutuminen ja työhyvinvointi organisaation ja työn muutoksessa | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 25.11.2010
  • Otsikko Ammatillisten opettajien identiteetit, sitoutuminen ja työhyvinvointi organisaation ja työn muutoksessa | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 25.11.2010
  • Otsikko Toimijuuden tilat ja tunnot opettajan työssä | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Saarinen Jaana
    Vuosi 12.11.2010
  • Otsikko Creativity in collaborative learning and teacher's work | Converis
    Kirjoittaja(t) Hämäläinen Raija & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 4.11.2010
  • Otsikko Toimijuuden tilat ja tunnot - opettajien muuttuva työ koulutusorganisaatioissa | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 4.11.2010
  • Otsikko Toimijuuden tilat ja tunnot - opettajien muuttuva työ koulutusorganisaatioissa | Converis
    Kirjoittaja(t) Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja
    Vuosi 4.11.2010
  • Otsikko Negotiations of career trajectories within transitional situations | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 25.8.2010
  • Otsikko Negotiations of career trajectories within transitional situations | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 25.8.2010
  • Otsikko Recent notions of agency: Towards reconceptualising professional agency at work | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Collin Kaija
    Vuosi 24.8.2010
  • Otsikko Recent notions of agency: Towards reconceptualising professional agency at work | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Hökkä Päivi & Vähäsantanen Katja & Paloniemi Susanna & Collin Kaija
    Vuosi 24.8.2010
  • Otsikko Power dynamics in the course of the interview | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 18.5.2010
  • Otsikko Power dynamics in the course of the interview | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 18.5.2010
  • Otsikko Haastatteluvuorovaikutus: Tilanteesta toiseen, erontekoja ja samuutta | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Saarinen Jaana
    Vuosi 26.11.2009
  • Otsikko Haastatteluvuorovaikutus: Tilanteesta toiseen, erontekoja ja samuutta | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Saarinen Jaana
    Vuosi 26.11.2009
  • Otsikko Creativity and agency in negotiating career trajectories within transitional situations | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli & Saarinen Jaana
    Vuosi 4.11.2009
  • Otsikko Creativity and agency in negotiating career trajectories within transitional situations | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli & Saarinen Jaana
    Vuosi 4.11.2009
  • Otsikko Interview interaction: Gender, age and profession | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Saarinen Jaana
    Vuosi 29.9.2009
  • Otsikko Interview interaction: Gender, age and profession | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Saarinen Jaana
    Vuosi 29.9.2009
  • Otsikko Teachers’ agency in professional learning and identity negotiations: constraints and opportunities | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli & Rasku-Puttonen Helena
    Vuosi 25.8.2009
  • Otsikko Teachers’ agency in professional learning and identity negotiations: constraints and opportunities | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli & Rasku-Puttonen Helena
    Vuosi 25.8.2009
  • Otsikko Learning about professional self among vocational teachers | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 30.6.2009
  • Otsikko Learning about professional self among vocational teachers | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 30.6.2009
  • Otsikko The professional agency of private entrepreneurs | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Saarinen Jaana
    Vuosi 29.6.2009
  • Otsikko The professional agency of private entrepreneurs | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Vähäsantanen Katja & Saarinen Jaana
    Vuosi 29.6.2009
  • Otsikko Interview interaction and positioning between researcher and research participants | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 26.5.2009
  • Otsikko Interview interaction and positioning between researcher and research participants | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 26.5.2009
  • Otsikko Vocational teachers’ identity negotiations and learning through an educational reform | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 1.4.2009
  • Otsikko Vocational teachers’ identity negotiations and learning through an educational reform | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 1.4.2009
  • Otsikko Ammatillisten opettajien toimijuus koulutuksen ja työelämän rajapinnoilla | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Saarinen Jaana & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 27.11.2008
  • Otsikko Ammatillisten opettajien toimijuus koulutuksen ja työelämän rajapinnoilla | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Saarinen Jaana & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 27.11.2008
  • Otsikko Vocational teachers’ subjectivity and agency in boundary-crossing practices | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Saarinen Jaana & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 12.9.2008
  • Otsikko Vocational teachers’ subjectivity and agency in boundary-crossing practices | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Saarinen Jaana & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 12.9.2008
  • Otsikko Vocational teachers' subjectivity and agency in boundary-crossing practices | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Saarinen Jaana & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 12.9.2008
  • Otsikko Pathways through an educational reform: learning and identity among vocational teachers | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 28.8.2008
  • Otsikko Pathways through an educational reform: learning and identity among vocational teachers | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 28.8.2008
  • Otsikko Haastattelukertomusten rakentuminen ja analysointi | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 10.6.2008
  • Otsikko Haastattelukertomusten rakentuminen ja analysointi | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 10.6.2008
  • Otsikko Vocational teachers’ personal strategies in the reform context | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 29.1.2008
  • Otsikko Vocational teachers’ personal strategies in the reform context | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 29.1.2008
  • Otsikko Opettajien ammatilliset identiteettineuvottelut kahdessa erilaisessa koulutusorganisaatiossa | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli & Rasku-Puttonen Helena
    Vuosi 8.11.2007
  • Otsikko Opettajien ammatilliset identiteettineuvottelut kahdessa erilaisessa koulutusorganisaatiossa | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli & Rasku-Puttonen Helena
    Vuosi 8.11.2007
  • Otsikko The negotiations of teachers’ professional identity in the socio-cultural context of work organisations | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli & Rasku-Puttonen Helena & Karen Littleton
    Vuosi 31.8.2007
  • Otsikko The negotiations of teachers’ professional identity in the socio-cultural context of work organisations | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Eteläpelto Anneli & Rasku-Puttonen Helena & Karen Littleton
    Vuosi 31.8.2007
  • Otsikko Ammattiopettajan ammatillisen identiteetin rakentuminen koulutusinstituutioiden ja työelämän rajapinnoilla | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 15.3.2007
  • Otsikko Ammattiopettajan ammatillisen identiteetin rakentuminen koulutusinstituutioiden ja työelämän rajapinnoilla | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 15.3.2007
  • Otsikko The construction of vocational teachers' professional identity on the boundaries between schooling and working life institutes | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja & Eteläpelto Anneli
    Vuosi 13.10.2006
  • Otsikko Professional identity in working-life communities- The challenges, cionstraints and dilemmas encountered in learning and in the construction of professional subjectivities in creative and human-centred work | Converis
    Kirjoittaja(t) Eteläpelto Anneli & Paloniemi Susanna & Collin Kaija & Vähäsantanen Katja & Hökkä Päivi & Anne Virtanen
    Vuosi 11.10.2006
  • Otsikko The construction of vocational teachers’ professional identity on the boundaries between schooling and working life institutes | Converis
    Kirjoittaja(t) Vähäsantanen Katja
    Vuosi 23.5.2006