Julkaisut

Hämäläinen, R., De Wever, B., Waaramaa, T., Laukkanen, A-M., & Lämsä, J. (2018, accepted for publication). It’s Not Only What You Say, But How You Say It: Investigating the Potential of Prosodic Analysis as a Method to Study Teacher’s Talk. Frontline Learning Research.

Koskinen, P., Lämsä, J., Maunuksela, J., Hämäläinen, R., & Viiri, J. Primetime learning : collaborative and technology-enhanced studying with genuine teacher presence. International Journal of STEM Education, 5 (1), 20 (2018). doi:10.1186/s40594-018-0113-8 Open access

Lämsä, J., Hämäläinen, R., Aro, M., Koskimaa, R., & Äyrämö, S.-M. Games for enhancing basic reading and maths skills : A systematic review of educational game design in supporting learning by people with learning disabilities. British Journal of Educational Technology, 49 (4), 596-607 (2018). doi:10.1111/bjet.12639 Open access

Lämsä, J., Hämäläinen, R., Koskinen, P., & Viiri, J. Visualising the temporal aspects of collaborative inquiry-based learning processes in technology-enhanced physics learning. International Journal of Science Education, 40 (14), 1697-1717 (2018). doi:10.1080/09500693.2018.1506594 Open access

Koskinen, P., Maunuksela, J., Lehtivuori, H., Lämsä, J., & Löytäinen, T. Laatuaikaoppiminen : vuorovaikutteista ja yhteistoiminnallista fysiikan opiskelua. Yliopistopedagogiikka, 24 (1), 54-57 (2017). https://yliopistopedagogiikka.files.wordpress.com/2017/07/koskinen_ym_... Open access

Lämsä, J., Hämäläinen, R., Koskinen, P., & Viiri, J. Yliopistofysiikkaa laatuaikaoppimalla : teknologiset työkalut yhteisöllisen tutkivan oppimisen tukena. In J. Viteli, & A. Östman (Eds.), Tuovi 15: Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2017 -konferenssin tutkijatapaamisen artikkelit (pp. 15-28). Tampere, Finland: Tampereen yliopisto (2017). http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-03-0499-7 Open access