Suomen Akatemia myönsi yli kolme miljoonaa euroa keskisuomalaiselle tutkimustyölle – katso ketkä saivat rahoituksen

Suomen Akatemia on myöntänyt lähes 24 miljoonan euron rahoituksen yhteensä 44 akatemiahankkeelle.

Jyväskylässä rahoituksen sai kahdeksan eri hanketta, joista seitsemän Jyväskylän yliopistossa ja yksi Jyväskylän ammattikorkeakoulussa. Jyväskylän yliopiston hankkeille myönnettiin kullekin noin puoli miljoonaa euroa ja ammattikorkeakoulun hankkeelle 277 830 euroa.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Keskisuomalaisen sisällöt.

Tilaa 6 kk 5,90 €/kk Tilaa 2 kk 17 €/kk

• Tilaajana saat monipuolista luettavaa vuoden jokaisena päivänä. Tarkista paikalliset puheenaiheet ja lue kiinnostavimmat juttumme jatkuvasti päivittyvästä KSML.fi-verkkopalvelusta. Tee tilaus ja valitse juuri sinulle sopivin tapa lukea.